Spring til indhold

Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom

Handelsbetingelser

Use this text to share information about your brand with your customers. Describe a product, share announcements, or welcome customers to your store.

Optilmaanen.dk ejes af Room for Reflection ApS v. Gitte Winter Graugaard
Gl Strandvej 290a
3050 Humlebæk
CVR: 39254441

Betaling

Alle beløb der fremgår på hjemmesiden er angivet i danske kroner (DKK), inklusiv moms og eksklusiv leveringsomkostninger.
Room for Reflection ApS tager imod online betalinger med Dankort, Visa/Dankort, Visa og MobilePay Online. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.

Betalingen af ordren bliver først trukket fra din konto, når varen er pakket og klar til afsending, medmindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.
Room for Reflection ApS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger, hvilket betyder, at forbindelsen er helt sikker.

Levering

Vi leverer kun varer inden for Danmark, Sverige og Norge. Leveringstiden for din ordre er normalt 2-5 hverdage i Danmark og 5-10 dage uden for Danmark. Ved bestilling i weekend og helligdage sendes varen afsted første hverdag. Der er særlige leveringstider i ferieperioder. Skulle der i særlige tilfælde være forlænget leveringstid, giver vi dig besked på mail.

Vi leverer til privatadresser og pakkeshops i Danmark – mod ekstra betaling også Færøerne, Grønland, Norge og Sverige.
Alle varer i Danmark leveres med DAO og resterende med PostNord som brev uden forsikring. Skulle du ønske andet, kan du give os besked i din ordre.

Retur og fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på vores webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager din ordre. Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv, ligesom valg af transportør er dit eget.

Fortrydelse skal meldes til os senest 14 dage efter købet, og fra fortrydelsen skal ordren være os i hænde senest 14 dage efter, at du har informeret om dit brug af fortrydelsesretten.
Meddelelsen skal gives pr. mail på webshop@optilmaanen.dk, hvor du tydeligt skal oplyse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret.

Det er op til Room for Reflection ApS at vurdere varens stand. Hvis varen er slidt udover, hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Det betyder, at du ved fortrydelse af købet vil få en mindre del eller intet af købsbeløbet retur.

Reklamationsret

I henhold til den danske købelov gives der 2 års reklamationsret på produkter. Reklamation gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
Reklamation skal meddeles til Room for Reflection ApS i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses en måned som rimelig tid, medmindre andet er aftalt.

Reklamationen gælder ikke ved fejl eller skader, der skyldes forkert betjening af produktet.
Room for Reflection dækker ikke returneringsomkostningerne i rimeligt omfang. Vi modtager ikke pakker sendt på efterkrav.

Reklamationer sendes til vores lager:
Room for Reflection ApS
Gl Strandvej 290a
3050 Humlebæk

Digitale produkter

Ved køb af digitale produkter (herunder, men ikke begrænset til, e-bøger, pdf-filer, lydmeditationer, kurser og software) gives der en personlig, ikke-overdragelig licens til at benytte produktet. Produkterne er beskyttet af ophavsret og må ikke kopieres, videredistribueres, videresælges, offentliggøres eller på anden måde deles med tredjemand uden skriftligt samtykke fra Room for Reflection ApS.
Da der er tale om digitale produkter, hvor levering sker øjeblikkeligt, er der ingen fortrydelsesret eller returret i henhold til forbrugeraftaleloven.

Persondatapolitik

Når du køber en vare og selv videregiver oplysningerne, modtager vi kundedata. Som dataansvarlig behandler vi dine personoplysninger sikkert og fortroligt. Dine personoplysninger bliver kun anvendt og opbevaret til de formål, de er samlet ind til.

Vi anvender tredjeparter til behandling af nogle af vores oplysninger, blandt andet i vores fragthåndtering, som ikke er udviklet af Room for Reflection ApS. Vi har indgået databehandleraftaler med vores partnere som garanti for, at de overholder gældende regler om beskyttelse af personoplysninger.

Klagemuligheder

Du kan sende en mail til webshop@optilmaanen.dk, hvis du vil i kontakt med os, har spørgsmål eller vil indgive en klage.

Hvis du har en klage, og det ikke lykkes os at finde en løsning sammen, vil du kunne benytte en af følgende muligheder for at klage:

• Center for Klageløsning, via klageportal v. Nævnenes Hus: Gå til klageportal
• Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg
• Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageportal: Gå til EU klageportal